Leseni didakti─Źni pripomo─Źki Radovedne┼ż

V sodelovanju z otroki in u─Źitelji razvijamo lesene pripomo─Źke , ki pomagajo otrokom skozi igro osvajati  znanja iz podro─Źja jezika, matematike, socialnih veš─Źin.  Didakti─Źna vrednost je nadgrajena z navodili uporabe, ki jih je za vas napisala profesorica razrednega pouka z dolgoletnimi izkušnjami neposrednega dela z otroci.

“Play is the highest form of reasarch.”

Albert Einstein

Didakti─Źni pripomo─Źki za otroke

Ponudite otrokom stimulativno okolje za igro in opazujte vsakodnevni napredek. Skozi prosto in vodeno igro otroci brez truda osvajajo znanja in veš─Źine, krepijo samozavest in razvijajo  socialne stike.

“Neural pathways in children's brains are influenced and advanced in their development through exploration, thinking skills, problem solving and language expresion that occur during play.”

A Summary of the Rights Under the Convention on the Rights of the Child

Pou─Źno

Didakti─Źni pripomo─Źki Radovedne┼ż nudijo otrokom stimulativno okolje in jih skozi igro spodbujajo pridobivati razli─Źna znanja.

Pou─Źno. Prakti─Źno. Slovensko.

Didakti─Źni pripomo─Źki Radovedne┼ż nudijo otrokom stimulativno okolje in jih skozi igro spodbujajo pridobivati razli─Źna znanja. Vsi pripomo─Źki so skladni, se dopolnjujejo in sledijo otrokovim sposobnostim. Jezikovne kocke otrokom omogo─Źajo prvi stik s simboli, ─Źrkami in jezikovnim izra┼żanjem skozi preprosto igro ┼że od 10 meseca dalje. Enake simbole in ─Źrke spoznava tudi pri igri spomina, kasneje jih lahko pri─Źne zlagati v besede s stavnico. Na koncu pa se nau─Źijo še pravilnega zapisa vseh ─Źrk. Prav tako omogo─Źamo otrokom stopenjsko u─Źenje osnov geometrije, števil in  ra─Źunskih operacij skozi igro. Vsi pripomo─Źki so namenjeni prijemanju, zlaganju, razvrš─Źanju in omogo─Źajo u─Źenje s pomo─Źjo vida, sluha in tipa.